6 Temmuz 2016 Çarşamba

Loreal Paris Nude Magıque Soluk Cilt Karşıtı CC Krem

Merhaba kızlar,

Sıcak yaz ayları ile birlikte cildimde büyük bir ağırlık yapan fondötenlere veda ederek cc kreme geçiş yapmıştım.

Loreal Paris Nude Magıque soluk cilt karşıtı cc cream spf 20 içerdiği için tercih ettiğim bir ürün oldu.


Yumuşak ve hafif bir yapısı var. Her ne kadar kusursuz kapatıcılık vaadi olsada bir fondöten gibi kapatıcılık beklemeyin.

Bunun dışında eşitlenmiş cilt tonu, taze görünüm, 24 saat nemlendirme ve spf 20 ile güneşten koruma vaadlerini yerine getiriyor. Severek kullandığım bir ürün. 

Siz de yazın sıcağında ağır fondötenler yerine hafif birşeyler arıyorsanız bir deneyin derim.

Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. Sevgiler..❤

2 yorum:

  1. Merhaba instagramdan geldim bana da beklerim ☺️

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürünmüş, yaz sıcağında bu tarz ürünler mükemmel oluyor. Hemmen denemeliyim. :) Yeni takipçinim, bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil