21 Kasım 2016 Pazartesi

LADY SPEED STICK

Merhaba kızlar..

Bugün size Lady speed stick' in rolonundan bahsedeceğim.
Öncelikle sabunsu bir yapısı var. Bu nedenle de giyinirken sürdüğünüzde kurumasını beklemiyorsunuz. Ve yapışkan bir his bırakmıyor. Benim tercih sebeplerim.





Alttan çevirdikçe çıktığı için idareli kullanabiliyorsunuz. Oldukça bereketli bir ürün.


Gratis indiriminde 5.25 Tl gibi bir fiyata almıştım.
Siz de benim gibi ıslak rolon sevmiyorsanız deneyin derim.

Vakit ayırdığınız için teşekkürler.

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Üniversitedeyken ne çok kullanırdım 😊 Şimdilerde devamlı Nivea alır oldum. Bloğuma da beklerim 😊

    YanıtlaSil
  2. Bende beyaz rolonu çok severek kullanıyorum şeffaf renkli olanını pek sevmedim vücut ısısında eriyor kıyafette renkte bırakmıyor. Instagram Çekilişine katılmak istiyorum Fatma sadikli

    YanıtlaSil