14 Eylül 2016 Çarşamba

Temmuz & Ağustos Bitenleri..

Merhaba kızlar,

Temmuz ve Ağustos aylarında kullanıp bitirdiğim ürünlere ilişkin yorumlarım aşağıda. Haydi bakalım birlikte neler varmış. :)



Lr deluxe göz makyaj temizleyicisi; göz makyajı çıkarma konusunda başarılı ancak çok yağlı bıraktığından üzerinden temizleme köpüğü ile geçmek zorunda kalıyorum. Şu an için tekrar almayı düşünmüyorum.

Dalan d'olive zeytinyağlı duş jeli; ben bu ürünü çok severek kullandım kızlar. Hem paraben içermemesi hem de kokusu beni cezbeden tarafı oldu.Tekrar alacağım ürünlerden kendisi.

Cyrene tonic ; daha önce de severek kullandığım bir üründü. Tuhaf bir kokusu olmasına rağmen oldukça başarılı bulduğum bir ürün. Düzenli kullanımda sıkılaşma ve gözeneklerin küçülmesi gibi etkileri olduğu söyleniyor. Yine kullanmak isteyeceğim ürünlerden.

Oriflame essence&co sıvı sabun; kokusu ve ellerimi yumuşacık yapması cezbedici özelliklerinden. Yine severek alacağım bir ürün.



Rituel de beaute burun bandı; daha önce de kullandığım bir ürün. Siyah nokta konusunda başarılı. Ancak burun bantlarının gözenekleri genişlettiğini ve belirginleştirdiğini öğrendiğimden beri almıyorum. Çünkü ben burun bandı kullanmaya başlamadan önce burun bölgemde gözenek belirginliği yoktu. Bu nedenle artık hiç bir burun bandını kullanmayacağım.

Bioplante facıal gündüz ve gece kremleri ; yaşlanmayı geciktirici etkisi olan Q 10 koenzim içeriyor. Nemlendirmesi başarılı. Tekrar alacağım bir ürün.

Vivatinell enjoy güneş kremi; hem lazere gitmemden dolayı hem de yüzümü güneşin zararlı ışınlarından gün boyu korumak için çok severek kullandığım bir ürün. Ben makyaj altına kullanıyorum sürekli. Nemlendirmesi de güzel. Yenileri yerini aldı bile.



Fresh'n Soft asetonsuz oje çıkarıcı; uzun süredir kullandığım bir ürün. Özellikle tırnakları besleyici formülü ve tırnak etrafındaki deriyi kurutmaması nedeniyle alıyorum. Oje çıkarmada da gayet başarılı. Tekrar alacağım.

Carrot care havuç yağlı saç kremi; saçı beslemesi yoğun keratin içermesi nedeniyle tercih ettiğim bir ürün. Tekrar alacağım.

Benri kare ve disk makyaj temizleme pamukları; bu ürünler vazgeçilmezim. İndirimde buldukça stokluyorum. Özellikle kare pamuklar genişliği açısından kullanımda oldukça rahat.



Benim Temmuz ve Ağustos ayı bitenlerim bu şekilde. Ürünler hakkında sormak istediğiniz bir şey yada önerileriniz varsa bana yazabilirsiniz.  Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın!

1 yorum:

  1. i just follow your blog.
    nice work. Greetings from Greece
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    YanıtlaSil