23 Ekim 2016 Pazar

Sheida Ecran Solaire Spf +50 plus

Merhaba kızlar ,

Sheida kozmetikten çok severek kullandığım ecran solaıre spf +50 plus güneş kreminden bahsedeceğim sizlere.
3 ayı aşkın süredir kullanıyorum. Zengin içeriği ile güneşin zararlı ışınlarına karşı cildi yaz kış koruyan bir ürün. Cildin kurumasına  karşı etkin bir koruma sagladığı ve anti-aging içeriği ile cildin onarım sürecini hizlandırdığından bahsediliyor. Antioksidan özelliği de olduğundan leke, kırışıklık ve cilt yaşlanmalarında etkili olduğu belirtiliyor. Emilimi ve nemlendirmesi güzel. Bazen nemlendirici yerine bile sürüp çıktığım oluyor.



Sheida kozmetik yerli bir marka olup ar-ge laboratuvarları Ege üniversitesi denetimindedir. Birçok marka ürüne eşdeğer ürünleri mevcuttur. Şans verilmesi gerektiğini düşündüğüm bir marka açıkçası.

Sizlerinde bu ürün yada sheida kozmetiğin diğer ürünleri hakkında yorumlarınız varsa yazın kızlar.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Merhabalar, bloğunuza instagramdan ulaştım. Takipteyim. Bana da beklerim:) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. merhabalar ben de aldım fakat pek memnun kalmadım. dakstil gibi suratımda tam dağılmıyor.ve beyazlatıyor gibi cildimi.

    YanıtlaSil
  3. Satıcının ısrarı üzerine aldığım bir krem bakıcaz söylediği kadar güzel mi

    YanıtlaSil