29 Ekim 2017 Pazar

Loreal elseve 3 Mucizevi Kil serisi

Mutlu pazarlar kızlar.

Bugün de size yakın zamanda bitecek olan Loreal elseve 3 mucizevi kil serisinden bahsedeceğim.



Ürünleri kullanmaya önce saç maskesinden başlıyorsunuz. Maskeyi saç diplerine kadar yedirdikten sonra beş dakika kadar bekliyorsunuz.
Sonrasında yine serinin şampuanıyla saçı maskeden arındırıp yıkıyorsunuz. Ve saç kremini uygulayıp bir kaç dakika bekleyip duruluyorsunuz saçınızı.
Ve sonrasında karşınıza yumuşacık, misler gibi kokan, yağlanmayan, ağırlaşmayan saçlar çıkıyor.


Bende dökülme, tahriş, kuruluk vs.. yapmadı. Oldukça severek kullandığım bir seri oldu. Loreal elseve'in bir önceki serisini de kullanmıştım. Loreal elseve şampuan olayında harikalar yaratıyor.
Aranızda kullanan var mı? Varsa sizlerin de yorumlarınızı bekliyorum.
Ayrıca sorusu olanların da sorularını bekliyorum.
Zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Maskesini denemek istiyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir seri denemeli ben kırmızı şampuanını kullanıyorum uzun süredir çok memnunum :)

    YanıtlaSil